vineri, 17 februarie 2012

Steaua Sudului

  Rezumat de Mezei Tabita:
 Steaua Sudului este un diamant care valoreaza o avere , dar totusi nu a fost scris sa il aiba cineva.Dupa cateva cautari care au fost zadarnice , in final diamantul a disparut(a explodat.
   Dupa parerea mea , dragostea dintre Cypriem Mere si Alice Watkins la prima vedere era imposibila.Ea ar fi fost posibila daca conditia spusa de domul Watkins , ca Cyprien sa se imbogateasca.
   Ce mi-a placut la aceasta carte a fost faptul ca Cyprien nu s-a lasat asa de usor.El a luptat pentru dragostea lui Alice, ceea ce nu se intampla prea des.
   O mare dezamagire pentru Cryprien , care credea ca Steaua Sudului era un diamant artificial  creat de el unsusi , a fost ca diamantul era unul real , dar nu apartinea lui si domnului Watkins , ceea ce facea iarasi dragostea celor doi imposibila.
   Cel mai haios lucru a fost ca diamantul a disparut si Natakit a fost banuit ca a l-afurat.El s-a speriat si a fugit.Cyprien il urmeaza dar afla ca el a fugit de frica , ca nu cumva sa-l inchida.Pana la urma , diamantul a fost gasit in stomacul umnui strut.
   Finalul a fost de necrezut , domanul Watkins era ilegal situat pe propiertatea lui.
Alice si Cyprien se casatoresc.
La acest final , nu ma asteptam chiar deloc!!!

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut!! mureai daca scriai si niste opinii critice?! zic si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este jurnalul clasei , responsabilitatea mea este doar sa postez temele pe care mi le cedeaza colegii si atat !

      Ștergere
  3. Foarte bine. Chair ma ajuta mult !! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi se pare cam dubios finalul...am citit cartea si era diferit. De la ce editură era cartea dupa care ai facut rezumatul?

    RăspundețiȘtergere